Blogs

25 jaar ervaring

350 tevreden klanten

No nonsense aanpak

Financieel gezond

Sterke partnerships

2 nieuwe diensten van The VoIP company, net even anders…

2 nieuwe diensten van The VoIP company, net even anders…

Dit bericht gaat over gemak, eenvoud en zekerheid. Vanaf nu bieden wij zowel service als monitoring op maat aan onze klanten aan. Toch zijn er onderlinge verschillen. Waarom dat zo is wordt duidelijk door het stellen van twee vragen. De eerste vraag gaat over de...

Lees meer
Wat heb jij nodig?

Wat heb jij nodig?

Deze tijden vragen ons om aan te passen of we willen of niet. Nu zijn we al jaren bezig met wat we inmiddels lang geleden hebben betiteld tot het nieuwe werken. Voor velen toen een vies of eng woord, want dat betekende loslaten en vertrouwen hebben. Het nieuwe werken...

Lees meer
Voor het te laat is

Voor het te laat is

Om maar te beginnen met een cliché, stilstand is achteruitgang en hoe lullig ze ook klinken, clichés zijn meestal waar. Als bedrijf ben je altijd in beweging, dat wil zeggen dat je met je tijd mee moet en liever nog je tijd vooruit bent. Innoveren, ontwikkelen,...

Lees meer
Het is vandaag internationale dag van het veilig internet

Het is vandaag internationale dag van het veilig internet

Maar uw bedrijfsinformatie is wel veilig, of toch niet? Dat gevoelige informatie soms voor het grijpen ligt, zo bleek maar weer. We hebben allemaal wel gehoord wat er bij de GGD is gebeurd met de gevoelige informatie over veel bekende Nederlanders en misschien wel van...

Lees meer
Van A tot Z

Van A tot Z

Bij de naam The VOIP Company denkt men natuurlijk aan telefonie, aan VoIP. En uiteraard leveren we VoIP oplossingen want de moderne manier van communiceren is via internet. Maar wat niet voor iedereen vanzelfsprekend is, is dat we heel veel meer doen dan VoIP. Naast...

Lees meer
Keyloop Voice

Keyloop Voice

We komen graag direct to-the-point: twee organisaties, Keyloop en The VoIP Company, willen u 3 uitdagende vragen stellen: Worden alle oproepen van (nieuwe) klanten direct beantwoord? Heeft u de meest recente klantgegevens altijd voorhanden als er gebeld wordt? Komen...

Lees meer