Nog betere klantcommunicatie in Automotive
Het effectief beheren van klantcommunicatie binnen de automotive sector blijft uitdagend. Telefoontjes worden soms gemist, klantgegevens zijn niet altijd beschikbaar en vragen komen niet direct bij de juiste specialist. Dit kan leiden tot gemiste kansen en frustraties. Maar niet bij Kien Automotive.
Dankzij de samenwerking tussen Keyloop (CRM) en The VoIP Company is er nu een oplossing die klantinformatie en communicatie op een intelligente manier samenbrengt. Dit verhoogt niet alleen de klanttevredenheid, maar voorkomt ook gemiste zakelijke kansen.
Over Kien Automotive
Het effectief beheren van klantcommunicatie binnen de automotive sector blijft uitdagend. Telefoontjes worden soms gemist, klantgegevens zijn niet altijd beschikbaar en vragen komen niet direct bij de juiste specialist. Dit kan leiden tot gemiste kansen en frustraties. Maar niet bij Kien Automotive.
Dankzij de samenwerking tussen Keyloop (CRM) en The VoIP Company is er nu een oplossing die klantinformatie en communicatie op een intelligente manier samenbrengt. Dit verhoogt niet alleen de klanttevredenheid, maar voorkomt ook gemiste zakelijke kansen.